امیرعلی مهر آراامیرعلی مهر آرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات امیرعلی

واکسن دو ماهگی امیر علی

1393/2/2 11:42
نویسنده : مامان مهربان
371 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ماهگرد امیرعلی 24 بهمنه که باید اولین واکسنشو بزنه، حسابی نگران بودم و دلشوره داشتم امیرعلی رو آماده کردم قبل از رفتن دو برابر وزنش استامینوفن بهش دادم و بیست سی سی آب قند تجربه نشون داده بود قبل از واکسن بسیار موثر است و گریه و بی تابی نوزاد رو کم میکنه. بعد از رسیدن به مرکز بهداشت محله اول قد و وزن امیرعلی رو گرفتن و بعد نوبت واکسنش شد گل پسری 64 سانت قدش شده و 6 کیلو وزنش، هورااااااااااااااا، ماشالا...

گل پسری رو دادم به بابا و خودم رفتم بیرون از اتاق تا واکسن امیرعلی رو زدن با صدای گریه اش وارد اتاق شدم تا چشمش به من بخوره و احساس امنیت کنه بغلش کردمو کلی باهاش حرف زدم تا منو دید آروم شد ولی هنوز بغض داشت بهش گفتم عزیز دلم این واکسن سلامتیته فکر نکنی که تنبیه شدی بهم نگاه میکرد و به حرفام گوش میکرد وقتی آروم شد به اتفاق رفتیم خونه مامانم تا شب رو تنها نباشم خدا رو شکر امیرعلی حالش خوب بود و صبح زود بیدار شده بود و سرحال بود.

صبحت بخیر عزیزدلم، دردت به جونممممممم. اینم عکس های دو ماهگی امیرعلی

بقیه عکس های گل پسری در ادامه مطلب......

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (3)

خاله
7 فروردین 93 17:28
پسر گلی داری خددا حفظش کنه براتون
مامان مهربان
پاسخ
ممنون
ما مان باران
12 فروردین 93 1:32
ای جونم خدا نگهش داره
مامان رها
14 فروردین 93 14:21
خدا حفظش کنه پسر نازتو مامانی
مامان مهربان
پاسخ
ممنون از حضورتون