امیرعلی مهر آراامیرعلی مهر آرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات امیرعلی

نظرات (29)

سارا مامان یاسین
9 اردیبهشت 93 19:35
ای جانم
حامده(مامان امیر محمد)
9 اردیبهشت 93 22:40
عزیزخاله مبارکت باشه الهی همیشه به شادی
مامان امیرعلی
10 اردیبهشت 93 19:25
دختر شده بهش میاد،من که عاشق دخترم ولی خدا خاست بچه ام پسر بشه.
مامان مهربان
پاسخ
آخییییییییی عزیزم سونوگرافی اول امیرعلی رو گفتن دختره بعد گفتن پسره، ایشالا که زنده باشن
samira
12 اردیبهشت 93 8:41
خدا نگه دارش این گل پسرو
مامان مهربان
پاسخ
ممنون سمیرا جون
مامان ماریا
13 اردیبهشت 93 22:25
وااااااااای خیلی بهش میاد عزیزززززززززززززم .... چه خوردنی شده ...
رویا
18 اردیبهشت 93 11:54
ماشالله چه نازشده
مامان
4 خرداد 93 11:40
نازی عزیزم
حامده(مامان امیر محمد)
9 خرداد 93 17:11
من هم رمز میخوام
مامان مهربان
پاسخ
فدات بشم حامده جون رمز رو برات میذارم خانومی
مامان عرفان
9 خرداد 93 18:39
سلام عزيزم. تو چقدر نازي عزيز.بابا تو نبايد دختر بشي. زشته خاله جوني
مامان مهربان
پاسخ
سلام خاله جون!!! عععععع خاله هوس کردم ادای دخترا رو دربیارم دیگه ممنون که بهمون سر زدید عرفان جونمو ببوس
مامان آترینا
9 خرداد 93 19:23
سلام مامانی امیر علی جان ماشالا پسمل نازو خوردنی داری خدا حفظش. خیلی هم ممنون که به ما سر زدید با اجازتون لینک کردم امیدوارم باز هم به ما سر بزنید از آشنایی با شما و پسر خوشگلت خوشحالم امیرعلی کوچولو رو هم ببوش
مامان مهربان
پاسخ
سلام خانومی ممنون از حضورت من هم با افتخار لینکتون کردم
مامان اسماء کوچولو
10 خرداد 93 1:25
سلام دختر کوچولوی ناز نازی مامان مهربون رمز لطفا بووووووس
مامان هستی
10 خرداد 93 15:59
سلام مامانی ماشاالله چه گل پسری داری هرکی این عکسشو ببینه واقعا فکر میکنه دختره.خدا حفظش کنه.واسش حتما اسپند دود کن. بوووووووووس واسه امیرعلی جون. اگه با تبادل لینک موافقی به ماهم سربزن
مامان مهربان
پاسخ
سلام خانومی ممنون عزیزم، با افتخار لینکتون میکنم
مامانی اریان
11 خرداد 93 0:10
چه شیک و با کلاس شده چه دختر نازی شدی خاله جونکاش به منم رمز میدادین چون من پرو پاقرصه همیشگیه وبتونم
مامان مهربان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که بهمون سر میزنی و خیلی خوشحالمون میکنی
مامانی اریان
11 خرداد 93 0:12
دختر بودی چه جیگری میشدی ها؟؟؟؟مامانی منم رمز میخوام
مامان مهربان
پاسخ
سلااااااام دوست عزیزم، چشم حتما رمز رو میذارم براتون تو وبلاگ آریان جونم
عسل نعمتی
11 خرداد 93 16:13
سلام عزیزم خداپسرتونگه داره بچه هامون هم سن هستن من وبلاک سرتو تولیست دوستان عسلم گذاشتم
مامان مهربان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از حضورت من هم لینکتون کردم عزیزم
مامان هستی
11 خرداد 93 16:29
آخه مامانی چرا پست هارو رمزدار کردی پس من چجوری بخونم بیچاره من
مامان مهربان
پاسخ
سلام خانومی، من رمز رو به دوستان گلم میدم
مامان منیر
12 خرداد 93 17:09
عزیزم چه ناز شده ماشا... هزارماشاا... خانمی وقت کردی به ماهم سر بزن ناسلامتی ما همو لینک کردیما رمز هم برام بفرست عزیزم
مامان مهربان
پاسخ
سلام منیر جون خیلی ممنون که بهمون سر میزنی حتما میام پیشتون
مامی النا
16 خرداد 93 18:13
منم رمز میخوامخجالت]لطفا
مامان مهربان
پاسخ
سلام حتما عزیزم ممنون بهمون سر میزنی النای گلمو ببوس..رمز رو برات میزارم خصوصیت
مامان لیلا
17 خرداد 93 1:11
سلام عزیزم ماشاا... پسرنازی داری،ممنون که به وبم سرزدی
مامان مهربان
پاسخ
سلام خانومی ممنون
عاطی مامان آوینا
20 خرداد 93 14:49
سلام مامان مهربون.مرسی که به ما سر زدی.هزار ماشاالله به امیر علی گل.بوووووس
مامان مهربان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از حضورت آوینا جونمو ببوس
الهام مامان امیر علی جون
23 خرداد 93 13:05
سلام مامان مهربان لطفا رمز؟
مامان امیرعلی
28 خرداد 93 10:21
ماشاالله ناز شدی گل پسر منم لینکتون کردم عزیزم. راستی برا منم رمز بده باشه نی نی
مامان طاها
30 خرداد 93 21:16
مامان مهربان مـــــــــــــــــــــــــرسی اومدی پیشمون بازم بیا خوشحال میشیم.امیرعلی جونو ببوس.. عزیزم من رمز میخوام.البته اگه اشکال نداره.
مامان مهربان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان آروین
4 تیر 93 14:08
ماااشالله خدا براتون نگش داره ممنووووووووووون عزیزم که پیشمون اومئید و نظر زیباتونو برامون ثبت کردید خوشحال میشم اگه تبادل لینک داشته باشیم منتظر خبرتون هستم از طرفم ببوسید گل پسریه نازتونو
مامان مهربان
پاسخ
سلام خانمی ممنون بهمون سر زدین با افتخار لینکتون میکنم خوشحال میشم دوست خوبی چون شما داشته باشم ...
سارا آقایی
7 تیر 93 11:24
ماشالا به این پسلی خوسمل و بلا. خدا حفظش کنه.عزیزم اگه ممکنه رمز عبور پست 6 ماهگی امیر علی جون رو بده تا بخونیم دل نوشته های مامانشو.
مامان مهربان
پاسخ
سلام خانومی ممنون که بهمون سرزدید حتما براتون میذارم رمز رو
مامان اسماء کوچولو
7 تیر 93 13:05
کجایییییییین پس؟یه عکسی چیزی
مامان مهربان
پاسخ
سلام سلاااااااااام از دست امیرعلی هنوز وقت نکردم آپ کنم بزودی مطالب رو آپ میکنم ممنون که بهمون سر میزنی اسما جوووووووونمو ببوس
مامان مژده
8 تیر 93 2:03
سلام مامان مهربون.این که از دختر ما هم نازتر میشه با لباس دخترا. هزار ماشالا.
مامان مهربان
پاسخ
سلام مژده جون ممنون گلم، مانیا خوشگله رو ببوس
مامی مرصاد
11 تیر 93 15:47
سلام مامان مهربون طاعات و عبادات قبول مارو هم قابل بدون و رمزبده تا امیرعلی جونو ببینیم
مامان مهربان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون، ممنون که بهمون سر میزنید
مامان اسماء کوچولو
19 تیر 93 16:44
کجـــــــــــایین؟
مامان مهربان
پاسخ
داریم میاییییییییییییییییییییییییییییییمممممممممم