امیرعلی مهر آراامیرعلی مهر آرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات امیرعلی

دو اردیبهشت سالگرد ورود شازده پسررررررررر

1393/2/6 16:50
نویسنده : مامان مهربان
188 بازدید
اشتراک گذاری

  2 اردیبهشت بهترین روز زندگیم روزی که خدا امیرعلی رو به من هدیه داد. خدایا ازت ممنون دوستت دارم خدا جووووووووووووووووووووونم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

روزی بود که از ته دل هم خندیدم و هم گریه کردم شب تا صبح خوابم نبرد و باور نمیکردم، حتی تا زمانی که صدای قلب نازنینتو شنیدم باز هم تو ناباوری بودم. این روز برای من تا آخر عمر بهترین و شیرینترین روز عمرم خواهد بود.

پسرم به یاد اردیبهشت 92 این روز هم دوباره خونه مامان صبا جمع شدیم. وای خدا ، عزیزم اونموقع اندازه یه کنجد بودی تو دل مامان و نمیدونستم که پسری یا دختر !!!!!!!{#emotions_dlg.e38}

                                                   

                                                          الهی


نه من آنم که ز فیض نگهت چشم بپوشم

  

                                     نه تو آنی که گدا را ننوازی به نگاهی

  

در اگر باز نگردد نروم باز به جایی                                                         

                                  پشت دیوار نشینم چو گدا بر سر راهی . . 

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان اسماء کوچولو
28 اردیبهشت 93 13:46
با کلی تأخیر مبارکه امیرعلی جووون
مامان مهربان
پاسخ
سلام خاله چشمای نازت ناز میبینه منووووو