امیرعلی مهر آراامیرعلی مهر آرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

خاطرات امیرعلی

ورود به پنج ماهگی

1393/2/22 19:06
نویسنده : مامان مهربان
226 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم پنج ماهگیت مبارک.

عزیزم قبل از واکسنت برای چک اپ رفتیم مطب دکتر خصوصیت بعد از معاینه دکتر گفت که میتونی کم کم غذای کمکیشو شروع کنی، کلی ذوق کردم آخه دوست دارم برای گل پسریم آشپزی کنم.

تا برگشتم خونه رفتم سراغ سیسمونیت و ظروف پخت و پز و سرویس غذا خوریت رو برداشتم که برات آشپزی کنم عزیز دلم نوش جووووووووووونت.                                                                                                                                                      

                                        

                                                                                                                                                   
 واییییییییییییییییی این چی میتونه باشه!!!!!   

 

            

 

 

به نطر خیلی خوشمزه میرسه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

پسندها (1)

نظرات (7)

مامان اسماء جونی
30 فروردین 93 15:05
چه ملووس شدی با این کلاه مبارک باشه خاله جون 5 ماهه شدی
مامان مهربان
پاسخ
مرسی خاله جوووون
اریان امید زندگیمون
2 اردیبهشت 93 19:15
چه پسر تپل مپلیییییماشال...براش اسپند دود کن اریانه منم 4 ماهو12 روزشه تازه براش وبلاگ درست کردم به وبلاگ من سربزن
مامان مهربان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدید
ماماني آيسان
3 اردیبهشت 93 22:44
سلام خوشگلم قربون اون لپ هاي نازت ممنون كه به آيساني سر زدي مامان جونش از طرف من بوسش كن
مامان مهربان
پاسخ
ممنون از حضورتون
samira
5 اردیبهشت 93 1:16
مباررررررررررررکه
مامان مهربان
پاسخ
مرسییییییییییییییییییییییییییی
رویا
5 اردیبهشت 93 11:16
سلام عزیزم 5 ماهگیت مبارککککککککککککککککککک
مامان مهربان
پاسخ
سلام رویا جون ممنون
مامان دلنیا
14 اردیبهشت 93 16:02
عزیزم ورود به 5ماهگی مبارک . ایشالله همیشه سلامت باشی. چه کیک خوشکلی .حق با امیرعلیه .باید خیلی خوشمزه باشه. اون لپاتو بخورم .ماشالله .
مامان طاها
28 خرداد 93 14:52
مبارکه.نوش جونت کوچولو. به ما هم سر بزن خوشحال میشیم.