امیرعلی مهر آراامیرعلی مهر آرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات امیرعلی

اولین عید و هفت سین امیرعلی جووووووووووووووونم

1393/1/7 22:53
نویسنده : مامان مهربان
241 بازدید
اشتراک گذاری

بهار زندگیم، پسر عزیزم عیدت مبارک!!!

یادش بخیر عید سال 92 از خدا خواستم که یه فرشته کوچولو به ما هدیه بده اما نمیدونستم که تو توی دلمی و خدا آرزوی منو براورده کرد، حالا پای سفره هفت سین 1393 تو در کنارمی.

چه لذتی داره با تو بودن و در کنار تو بودن. عزیز دلم انقدر دوستت دارم که هیچ کلمه و واژه ایی قادر نیست کمکم کنه تا بهت بگم امیدوارم از نگاهم و حسم بدونی که عزیزترین کسم تو زندگی تویی، امیدوارم صد بهار به خوبی و خوشی پشت سر بگذاری و سلامت باشی، آمین!!! 

خدایا حفظ کن آنچه را که به ما بخشیدی.

اینم عکس اولین هفت سین امیرعلی جونم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

حامده(مامان امیرمحمد)
6 فروردین 93 21:11
سلام وب قشنگی داشتید لینکتون کردم
مامان مهربان
پاسخ
سلام دوست عزیزم ممنون
مریم ( مامان ماهان )
7 فروردین 93 13:24
ماشاالا خانومی ، پسر ناز و خوشگلی دارید خدا حفظش کنه . انشااله نوروز 100 سالگیش
مامان مهربان
پاسخ
سلام مریم جونم ممنون از حضورت
مامان ماني جون
7 فروردین 93 18:12
ممنون عزيم سال نو شما هم مبارك الهي سال هاي سال نوروز رو در كنار خانواده و امير علي جون جشن بگيريد
مامان مهربان
پاسخ
سلام دوست عزیزم ممنون از حضورت
مامان علی (نازی)
8 فروردین 93 17:38
سلام دوست عزیز که بهمون سر زدین سال نو شما هم مبارک
مامان مهربان
پاسخ
سلام نازی جون ممنون از حضورت
ارغوان و امير عباس (دوقلوها)
10 فروردین 93 12:41
عيد شما مبارک
مامی آراد
10 فروردین 93 13:25
سلام سال نو شما مبارك. وبلاگ خوبی دارین ،قدم کوچولوت هم مبار ک،لینکتون کردم
مامان مهربان
پاسخ
سلام دوست عزیزم ممنون
سمین
10 فروردین 93 15:14
ممنون که وبلاگم سر زدید
مامان مهربان
پاسخ
ممنون از حضورت سیمین جان
مامان دلنیا
11 فروردین 93 8:54
سلام عزیزدلم .خیلی خوشحال شدم اومدی.وب قشنگی داری .گل پسر قندعسلت ماشالله نی نازه.خدا حفظش کنه.من شما رو لینک کردم .خوشحال میشم دلنیا رو لینک کنین.
مامان مهربان
پاسخ
سلام مامان دلنیا کوچولو منم لینکتون کردم ممنون از حضورتون
مامان دلنیا
11 فروردین 93 8:55
سال نو مبارک .ایشالله امیر علی جون 120 بهار ودر کنار مامانی ناز وبابایی در کمال سلامتی وارامش بگذرونه.
مامان مهربان
پاسخ
مرسی خاله جون همچنین دلنیا جون
مامان امیر حسین
11 فروردین 93 12:24
عزیزم لطف داری
مامان مهربان
پاسخ
ممنون از حضورت مامان امیرحسین جون
ما مان باران
12 فروردین 93 1:25
ممنونم که به ما سر زدید سال نو مبارک لینکتون کردم عزیزم
مامان مهربان
پاسخ
سلام ممنون از حضورتون منم لینکتون کردم
مامان امیرعلی
12 فروردین 93 10:05
سلام سال نوشماهم مبارک مرسی که به ما سرزدین. خداکوچولوتون روحفظ کنه
مامان مهربان
پاسخ
سلام دوست عزیزم ممنون از حضورت سال نو شما هم مبارک
لیلا مامان علی
12 فروردین 93 19:36
سلام عیدتون مبارک.پسر نازی دارین.خدا حفظش کنه
مامان مهربان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون ممنون که به وبلاگ منو پسرم سر زدید